fereshtemah

fereshtemah

fereshtemah

fereshtemah

ملزم ترین ابزار سفر


لازم ترین ابزار سفر

 ابزار سفر کلیه  وسایلهای درابعاد کم می باشد که می تواند برای سفری امن و بااسایش به شما یاری رساند. خیلی افراد قبل از سفر به آنها فکر می کنند و نگران ازیادبردنشان هستیم و بعضی از وقت ها هم فراموش می شوند. در این مقاله ابزار مهمی که برای  امن و راحت  سفر بهتر از همراه داشته باشید به ۶ دسته کلی تقسیم کرده ایم تا سخت تر فراموش کنید و روش های بسته بندی آنها در سفر را نیز با شما در میان می گذاریم.


بالش و پتوی سفری
موارد استفاده: پرواز طولانی، سفر با قطار، سفر با اتوبوس، کمپینگ و یا سفر با ماشین شخصی یا پای پیاده

این یک راز نیست که بالش ها و پتو هایی که در سفر های هوایی به مسافران ارائه می شود ممکن است به اندازه کافی تمیز و راحت نباشند. اگر شما با اتوبوس، قطار یا ماشین شخصی سفر می کنید بالش و پتوی سفری راحت و تمیز خودتان به شما کمک می کند به جای مبارزه با خستگی و تحمل کوفتگی یک سفر طولانی در طول مسیر یک چرت راحت و دلچسب بزنید.

وسیله سفر, وسایل سفر, لوازم سفر

در سفر های طولانی بالش و پتوی سفری همراه داشته باشید

 

کیف پول کمری یا کیف پول گردنی
موارد استفاده: مسافرت های بین المللی، مقصدهای شلوغ و ناامن داخلی یا بین المللی

بسته به مکان سفر شما، امنیت سفر شما نیز متفاوت است. در سفر های بین المللی و سفر به مناطق دور و ناآشنا پنهان نگه داشتن پول تان برای احتیاط در حفظ اشیای با ارزش بسیار مهم است. به همین جهت توصیه می کنیم از یک کیف گردنی مخصوص مدارک و پاسپورت برای حمل پول هایتان استفاده کنید و یا لوازم با ارزش و مدارکتان را در یک کیف کمری بگذارید تا سفری امن و آسوده داشته باشید.

وسیله سفر, وسایل سفر, لوازم سفر

در سفر های بین المللی از یک کیف گردنی مخصوص مدارک و پاسپورت استفاده کنید

 
نظم دهنده های مخصوص سفر و کیف های رمزدار



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.