fereshtemah

fereshtemah

fereshtemah

fereshtemah

آداب و رسوم مردم استرالیا

عنوان: شرایط اقامت در آلمان از طریق ثبت شرکت

این مقاله در مورد زندگی درامریکا می باشد.

آلمان (به آلمانی: Deutschland) با نام رسمی جمهوری فدرال آلمان (به آلمانی: BRD:Bundesrepublik Deutschland)، کشوری در قاره اروپا با پایتخت برلین است. آلمان از شمال با دریای شمال، دانمارک و دریای بالتیک، از شرق با لهستان و جمهوری چک، از جنوب با اتریش و سوئیس و از غرب با فرانسه، لوکزامبورگ، بلژیک و هلند مرز دارد. مساحت آن ۳۵۷۱۲۱٫۴۱ کیلومتر مربع است و با ۸۲ میلیون نفر، پرجمعیت‌ترین کشور اروپا است.

اولین حضور جامعهٔ انسانی در سرزمین آلمان به ۵۰۰ هزار سال پیش و انسان‌های نئاندرتال بازمی‌گردد. رمی‌ها اولین گروه از انسان‌های متمدن بودند، که در آلمان ساکن شدند. تا سال ۸۰۰ میلادی آلمان حکومت مقتدری نداشت و مورد تاخت و تاز همسایه‌ها بود. در این سال شارلمانی توانست کشورهای رم را متحد کند، اما این اتحاد کوتاه مدت بود. از سرزمین‌های متعلق به وی، سه پادشاهی شکل گرفت، که یکی از آن‌ها به آلمان امروزی ختم می‌شود.

اولین پادشاه آلمانی‌زبان در این سرزمین، لودویگ شاه آلمانی بود. دیگر کشورها از آن پس، مردم این سرزمین را با زبان آلمانی می‌شناختند. پس از این دوره، حکومت به امپراطوری مقدس روم رسید، این دوره که شامل قرون وسطی می‌شود با قدرت گرفتن کلیسای کاتولیک همراه بود. ظهور کلیسای پروتستان و مارتین لوتر را می‌توان از رویدادهای مهم آن زمان برشمرد. پس از آن در اوایل قرن ۱۹ام امپراطوری پروس از اتحاد مناطق آلمانی در کنگره وین شکل گرفت. با پایان جنگ جهانی اول، قیصر مجبور به استعفا شد، این دوره تا برآمدن فاشیسم را دوران جمهوری وایمار می‌نامند. با بدتر شدن وضعیت اقتصادی در آلمان پس از جنگ جهانی اول و گسترش نژادپرستی، حزب نازی در این کشور به قدرت رسید. این حزب تا پایان جنگ‌جهانی دوم و شکست آلمان در این کشور حاکم بود. پس از جنگ‌جهانی دوم، کشور آلمان، به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم شد، تا در سال ۱۹۹۰ آلمان غربی و شرقی متحد گشته و جمهوری فدرال آلمان را تشکیل دهند.

آلمان دارای نظام سیاسی جمهوری فدرال دموکراتیک پارلمانی بوده و دارای ۱۶ ایالت است. این ایالت‌ها می‌توانند در برخی مسایل مستقل عمل کنند. آلمان هم اکنون یکی از صنعتی‌ترین کشورهای جهان است و به عنوان ثروتمندترین عضو اتحادیه اروپا، موتور اقتصادیِ حوزهٔ پولیِ یورو محسوب می‌شود. شهرهای بزرگ آلمان برلین، هامبورگ، مونیخ و فرانکفورت می‌باشند.

آلمان در دو جنگ جهانی اول و دوم نقش گسترده‌ای داشت و در پی این دو جنگ خسارت‌های زیادی را متحمل شد. پس از پایان جنگ با وام‌هایی که از کشورهای متفق گرفت، توانست کشور را بازسازی کند. جمهوری فدرال آلمان هم‌اکنون یکی از اعضای سازمان ملل متحد، ناتو، کشورهای گروه هشت و گروه پنج بوده و از بنیانگذاران اتحادیه اروپا است.

در این مقاله درمورد راه های گرفتن اقامت کانادا اشاره ای شده است.

انواع جراحی پلاستیک و زیبایی

عنوان: ایجاد نقش روی بدن با خالکوبی یا تتو

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

ماسک های زیبایی تاثیر زیادی در حفظ طراوت و زیبایی پوست دارند در این مطلب به ماسک های زیبایی متنوع می پردازیم. ماسک های زیبایی ماسک ها موادی هستند که معمولاً از محصولات طبیعی تهیه می شوند و برای پاکیزه کردن، خروج مواد زائد از منافذ پوستی، نرم کردن و لطیف کردن پوست ، به کار می روند. هر ماسک را باید به مدت بیست تا سی دقیقه بر روی پوست قرار داد و سپس آن را به وسیله شستوی کامل با آب پاک کرد.
می توان به جای شستشو با آب، ماسک را به وسیله پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست پاک کرد. جهت نرم کردن دست های خشن و تیره می توان از مخلوط آب پرتقال و عسل استفاده کرد.
در اینجا به برخی از ماسک های مفید و رایج اشاره می کنیم :

 

    ماسک آناناس برای شفافیت پوست

        آناناس تازه چهار برش
        شیر نارگیل دو قاشق غذاخوری

    مواد را کاملا بامیکسر مخلوط نموده تا یکدست شوند. آن را برروی پوست خود به آرامی قرارداده و بعد از ده دقیقه با آب ولرم بشویید. در صورت دلخواه از یک نرم کننده استفاده کنید.

    ماسک آناناس برای جلوگیری از شکنندگی ناخن

        آب آناناس دو قاشق غذاخوری
        زرده تخم‌مرغ دو قاشق مرباخوری
        سرکه یک چهارم قاشق چایخوری

    تمام مواد را در کاسه‌ای مناسب ریخته و آنها را به خوبی با هم مخلوط کنید. ناخن‌ها را برای نیم ساعت در آن قرار دهید. این ترکیب موجب می‌‌شود تا شکنندگی ناخن‌ها برطرف شود.

    ماسک آناناس این میوه تأثیر جالبی بر جوش های غرور به ویژه گلوله های چربی زیر پوستی (جوش های کیستیک) دارد. برای تهیه ماسک آناناس کافی است که یک آناناس رسیده را پوست بکنید و در مخلوط کن بریزید تا به صورت مخلوط غلیظی در بیاید. سپس به اندازه وزن آن به آن الکل میوه ( الکل اتیلیک ) بیفزایید و یک لیوان روغن آفتابگردان به مخلوط حاصل اضافه کنید. حال می توانید روزی یک بار، هر بار بیست تا سی دقیقه ، این مخلوط را به صورت ماسک بر روی صورت خود قرار دهید و سپس آن را با آب سرد بشویید.

    
    ماسک پرتقال یک پرتقال را پوست بکنید، هسته ها و پوست های نازک پره های آن را جدا کنید، روی پوست صورت خود بخوابانید و پس از بیست دقیقه با آب سرد بشویید. این ماسک برای درمان جوش های غرور جوانی ( آکنه ) مؤثر است ولی افرادی که پوست خشک دارند نباید آن را مصرف کنند.

در این مقاله درمورد عمل بینی نکاتی گفته شده است.

وسایل دکوری زیبا در طراحی اتاق خواب

عنوان: استفاده بسیار زیبا از فنگ شویی در اتاق خواب

این مقاله درمورد دکوراسیون داخلی می باشد.

با استفاده از وسایل دکوری زیبا در طراحی اتاق خواب میتوان طراحی دکوراسیون داخلی منزل را بسیار زیبا و منحصربفرد کرد و از این وسایل دکوری برای تزیین هرچه زیباتر اتاق خواب بهره گرفت.

تا به حال به این قضیه فکر کرده اید که جای چه وسیله هایی در اتاق خواب شما کم است؟ یا این که با چه وسیله های ساده ای می توانید اتاق خواب خودتان را تزیین کنید؟ خب امروز در این مطلب می خواهیم به همین قضیه بپردازیم. می خواهیم ببینیم که چه وسیله هایی وجود دارند که جایشان در اتاق خواب شما خالی است. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تلویزیون می تواند عنصر گم شده دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما باشد، البته این وسیله بهتر است در اتاق خواب مستر مورد استفاده قرار بگیرد و فکر این که این عنصر را در اتاق کودک قرار دهید را از سر بیرون کنید.


اگر فعالیت‌های کاری شما به گونه‌ای است که مجبورید یا ترجیح می‌دهید تمام یا بخشی از آن را در منزل انجام دهید، بدترین انتخاب شما برای کار کردن اتاق خواب است.
این در حالی است که در بسیاری از خانه‌ها میز کار یا میز تحریر در اتاق خواب قرار می‌گیرد که در این حالت استرس‌های زیادی را در زمان خواب به شما تحمیل می‌کند. همچنین در هنگام کار کردن هم به دلیل اینکه فعالیت در فضایی انجام می‌شود که معمولا در آن استراحت می‌کنید نمی‌توانید تمرکز کافی را بر کارتان به دست آورید و معمولا دچار خواب آلودگی می‌شوید.

گل و گلدان در صورتی که در اندازه، تعداد و انواع مناسب اتاق خواب در این فضا مورد استفاده قرار بگیرند می‌توانند در ایجاد فضایی مطبوع و آرامش بخش کمک کنند. البته نباید تعداد و حجم گیاهان در اتاق خواب خیلی زیاد و پرحجم باشد. گلدان‌های کوچک با گل‌های کم حجم انتخاب مناسبی برای اتاق خواب هستند. از طرف دیگر در صورتی که از اسانس‌های معطر برای ایجاد فضایی مطبوع در اتاق خوابتان استفاده می‌کنید دقت کنید که حتما از رایحه‌های ملایم و خنک استفاده کنید، به این خاطر که رایحه‌های تند و گرم ممکن است عملکرد معکوس داشته باشند و باعث اختلال در خواب و سردرد شوند. مخصوصا در افرادی که سردردهای میگرنی دارند استفاده از رایحه‌های تند در اتاق خواب به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.
 
یک نیم ست شیک و زیبا می تواند دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما را از یک نواختی نجات دهد و به آن هیجان و زیبایی و چهره ای نو ببخشد. تصمیم با خود شما است که این نیم ست ها چه سبکی باشند. از مبلمان های راحتی باشند یا سبکی دیگر داشته باشند.

در این مقاله درمورد دکوراسیون اتاق خواب کودک هم مطالب خواندنی وجود دارد.

برای کاهش مضرات امواج موبایل چه باید کرد

عنوان: خواص نخوردن گوشت قرمز

این مقاله درمورد تفریح و سرگرمی می باشد.

از آنجا که نمی شود استفاده از موبایل را کنار گذاشت، حتما دلتان هم نمی خواهد طی صحبت های طولانی با موبایل تحت تاثیر امواج خطرناک این وسیله قرار بگیرید. اما باید بدانید که چگونه می توانید آثار زیانبار تلفن همراه تان را کاهش دهید.

1. مدت زمان مکالمه تان را کاهش دهید.
بهترین راهکار برای کاهش مضرات امواج موبایل این است که مدت زمان مکالمه با تلفن همراه تان را کاهش دهید. مطالعات نشان می دهد اگر شما بیش از دو دقیقه با موبایل صحبت کنید، امواج مغزی شما تحت تاثیر امواج تلفن همراه قرار می گیرد.


2. کودکان فقط در مواقع ضروری از تلفن همراه استفاده کنند.
برای کاهش مضرات امواج موبایل در کودکان باید آنها فقط در موقع ضروروی با موبایل صحبت کنند. به هیچ وجه درست نیست که کودکان یک تلفن همراه مخصوص خودشان داشته باشند، چون مغز کودکان در حال رشد بوده و اثر امواج تلفن همراه بر آنها پنج برابر بیشتر است.

 

3. تلفن همراه را در جیب شلوارتان و یا روی کمربندتان قرار ندهید.
برای در امان ماندن از مضرات امواج موبایل بهتر است تلفن همراه را در جیب شلوارتان قرار ندهید، چون بافت های بخش پایینی بدن بیشتر از بافت های سر و صورت، اشعه های مضر موبایل را جذب کرده و آسیب می بینند. نتایج یک مطالعه نشان می دهد مردانی که تلفن همراه را در جیب شلوارشان قرار می دهند، تعداد اسپرم هایشان 30 درصد کاهش پیدا کرده و دچار عقیمی موقت می گردند.

 

4. اول بگذارید ارتباط برقرار شود.
وقتی شماره گرفتید، اجازه دهید اول ارتباط با طرف مقابل برقرار شود، سپس موبایل را روی گوش تان قرار دهید. در این صورت کمتر تحت اشعه مضر آن قرار می گیرید. شما می توانید برقرار شدن ارتباط را روی صفحه تلفن همراه تان ببینید.

 

5. از هدست استفاده کنید.
برای اینکه امواج تلفن همراه هنگامی که آن را روی گوش تان قرار داده اید مغز شما را نشانه نروند، باید آن را از سرتان دور کنید. بهترین کار برای در امان ماندن از مضرات امواج موبایل این است که به جای قرار دادن تلفن همراه روی گوش تان، از یک “هندزفری” یا “هدست” سیم دار استفاده کنید. این کار موجب می شود امواج موبایل به سمت مغز شما نیایند.

روش هایی برای کاهش مضرات امواج موبایل

6. تلفن همراه تان را داخل پوشش های فلزی قرار ندهید.
برای کاهش مضرات موبایل بهتر است برای موبایلتان پوشش های فلزی نخرید. این محفظه های فلزی مانند یک گیرنده عمل کرده و اثر امواج تلفن همراه را که به سمت بدن شما می آیند، تشدید و منعکس می کنند.

 

7. تلفن همراهی با میزان اِس.اِی.آر پایین تر (جذب پایین اشعه برای بدن) بخرید.
هنگام خرید تلفن همراه به میزان اِس.اِی.آر آن توجه کنید. این عدد به طور معمول به وسیله شرکت سازنده تلفن همراه روی گوشی و یا کاتالوگ آن درج می شود و نشان می دهد که هنگام استفاده از تلفن همراه چه مقدار از امواج جذب بدن شما می شود. هر چه این عدد در یک گوشی تلفن همراه پایین تر باشد، آن گوشی ایمن تر است.

 

8. از اسپیکر یا پخش صدا استفاده کنید.
برای کاهش تماس با امواج مضر تلفن همراه، هنگام صحبت کردن با آن، از اسپیکر یا پخش صدا استفاده کنید. فراموش نکنید در این شرایط تلاش کنید تا می توانید تلفن همراه را دورتر از بدن تان قرار دهید. با بیشتر شدن فاصله، میزان امواج الکترومغناطیس به میزان زیادی کاهش می یابد.

 

9. از آنتی اکسیدان ها استفاده کنید.
برای کاهش مضرات امواج موبایل از آنتی اکسیدان ها استفاده کنید. آنتی اکسیدان ها موادی در بدن هستند که از پیری پیشگیری می کنند و برای سلامت بدن بسیار ضروری هستند. امواج تلفن همراه می توانند این ترکیبات حیاتی بدن را از بین ببرند و فرمول شیمیایی آنها را بشکنند. بنابراین چون در طول روز شما مدت زیادی تحت تابش این اشعه های مضر قرار می گیرید، خوب است روزانه از موادغذایی حاوی آنتی اکسیدان بیشتری استفاده کنید.

 

10. جلوی آنتن موبایلتان را نپوشانید.
مسدود کردن آنتن موبایل هنگام استفاده از آن، مقدار پرتوهای جذب شده از طریق مغز را افزایش می دهد. این کار موجب می شود کارایی تلفن همراه کاهش یابد و موجب شود موبایل از نیروی بیشتری برای ایجاد کیفیت بیشتر استفاده کند و پرتوهای بیشتری را منتشر کند، پس برای در امان ماندن از خضرات امواج موبایل از انجام این کار خودداری کنید.

 

11. در منزل موبایل را دور از خود قرار دهید
بهتر است موبایل را هنگام خواب دور از خودتان قرار دهید. همچنین در حالت آنتن دهی بالای موبایل در محل سکونت یا محل کار و داشتن علائمی نظیر سردرد، وزوز گوش، اضطراب، عدم کیفیت خواب خوب مثل بی خوابی یا کابوس، سوزش چشم، فشار خون بالا و یا حالت گُر گرفتگی، اضطراب و دلهره، تپش نامنظم قلب، استرس و پرخاشگری به احتمال زیاد در معرض امواج قوی الکترومغناطیس قرار دارید. بهتر است نسبت به شناسایی و ایزوله کردن محیط خود در برابر امواج بالا اقدام نمایید.

 

12. امواج موبایل برای خانم های باردار خطرناک است
امواج بالای موبایل، آسیب جدی به سلول های در حال شکل گیری و دی ان ای جنین وارد می نماید. لذا بهتر است خانم های باردار در طول ایام بارداری برای در امان ماندن از خطرات موبایل، آن را از خود دور نگه دارند، خصوصا در هنگام زنگ خوردن موبایل یا برقرار شدن تماس که بیشترین میزان موج را دارا می باشد، موبایل در نزدیکی بدن آنها نباشد.

 

13. مضرات موبایل برای افراد با بیماری های خاص
امواج الکترومغناطیس تاثیرات مخربی بر روی سلول های ضعیف گذاشته و می تواند در پیشرفت بیماری و طولانی شدن درمان آن تاثیر بگذارد. لذا بهتر است افراد با بیماری های خاص خصوصا تومور، ام اس، لوسمی، اختلالات خونی و قلبی و کلیوی یا افرادی که پروتز یا قعطه فلزی در بدن دارند، از موبایل و امواج الکترو مغناطیس دوری نمایند.

 

14. افزایش مضرات امواج موبایل در وسیله نقلیه
موبایل در حال حرکت به میزان چند برابر آلودگی موجی تولید می نماید. همچنین به دلیل وجود دیواره های فلزی در خودرو، امواج در داخل خودرو محبوس شده و باعث جذب و نفوذ بیشتر امواج به بدن می گردد. همچنین استفاده طولانی مدت از موبایل هنگام رانندگی باعث بروز سردرد، سرگیجه، اختلال در هوشیاری و واکنش سریع راننده می گردد.

 

15. تاثیر بد موبایل بر برخی تجهیزات پزشکی
استفاده از تلفن همراه در کنار تخت بیماران و یا تجهیزات پزشکی خطرناک است. سازمان جهانی بهداشت یک سری وسایل و تجهیزات پزشکی را مشخص کرده است که موبایل و سیستم های وایرلس از فواصل نزدیک می تواند روی آنها تأثیر بد بگذارد.

 

16. خطرات استفاده از موبایل در پمپ بنزین
امواج موبایل به دلیل داشتن پرتوهای قوی امواج الکترومغناطیس می تواند با برخورد به اشیای فلزی حالت جرقه ایجاد نماید. موارد بسیار زیادی از انفجار خودروهای در حال سوختگیری، به دلیل استفاده از موبایل در جایگاه سوخت بوده که پرتوها با ایجاد جرقه در محل بخارهای بنزین، باعث انفجار و شعله وری محل گردیدند.

 

17. اثرات مخرب موبایل بر ضربان قلب
قرارگیری موبایل بر روی قلب باعث ایجاد اختلال و بی نظمی در ضربان قلب شده و در بلندمدت می تواند اثرات مخربی بر نظم قلب به جا بگذارد. بهتر است موبایل با اعضای اصلی بدن مانند قلب، سر و اندام پایین تنه فاصله داشته باشد. همچنین زنگ خوردن موبایل در نزدیکی کارت های اعتباری مغناطیسی نیز می تواند باعث اختلال در کارایی آنها گردد.


18. موبایل و استفاده از اینترنت
اتصال به اینترنت موبایل، امواج الکترومغناطیسی را چندین برابر می کند. بهتر است در موارد ضروری از اینترنت موبایل استفاده کنید و بعد از استفاده، در حالت خاموش قرار دهید و یا بهتر است در مواقع لزوم از وایفای موبایل بجای اینترنت سیم کارت استفاده کنید.

 

19. ارتباط موبایل با تومور مغزی
پژوهشگران علوم پزشکی در موسسه ملی بهداشت آمریکا اعلام کردند افرادی که از گوشی های تلفن همراه استفاده می کنند، پنج برابر بیشتر در خطر ابتلا به انواع تومورهای مغزی قرار دارند. همچنین بر اساس تحقیق سازمان ملل، افرادی که طی ده سال روزانه نیم ساعت به طور مداوم با تلفن همراه صحبت کرده اند، دچار تومور مغزی از نوع گلیوما (تومور بدخیم سیستم عصبی مرکزی) می شوند. امواج مغناطیسی تلفن همراه روی جریان خون مغز و DNA سلول ها تاثیر می گذارد و باعث ابتلا به تومور مغزی می شود، اما افرادی که برای صحبت طولانی با تلفن همراه از هندزفری استفاده کرده اند، کمتر دچار تومور مغزی شده اند.

 

20. استفاده از پیام یا تلفن ثابت به جای تماس
برای در امان ماندن از مضرات اموج موبایل فقط در مواقع ضروری از آن استفاده کنید و بیشتر از تلفن ثابت و یا ارسال پیامک استفاده نمایید. البته در این کار هم نباید زیاده روی کنید تا دچار بیماری “گردن پیامکی” نشوید.

 در این مقاله اشاره ای به اخبار بازیگران شده است.

نحوه لباس پوشیدن داماد قد کوتاه

عنوان: کرم ضد آفتاب محافظ پوست شما

این مقاله درمورد آرایشگاه عروس می باشد.

برای داشتن دسته گل عروسی خاص و زیبا باید یک سری نکات مهم را رعایت کرد. اگر می‌خواهید دسته گل عروسی‌تان خاص باشد و از بیشتر دسته گل‌هایی که در همه عروسی‌ها می‌بینید خوش‌تان نمی‌آید، می‌توانید این نکات را به گل‌فرو‌ش‌ مورد نظرتان بگویید تا یک دسته گل خاص برای شما حاضر کند.
در انتخاب نوع گل دقت کنید، قرار است این همه پول گل بدهید و حیف است که آنها را بعد از 1 هفته دور بریزید. برای استفاده بهینه از گل‌های جشن عروسی می‌توانید انواعی را سفارش دهید که بعدا بتوانید خشک‌شان کنید به عبارتی گل‌هایی را انتخاب کنید که بعد از خشک شدن ظاهری قشنگ داشته باشند. چنین گل‌هایی ظریف‌اند و گلبرگ و ساقه ضخیمی ندارند. این گل‌ها بعد از خشک شدن در زندگی مشترک‌تان کلی مورد استفاده دارند مثلا می‌توانید آنها را روی کارت‌های تبریک بچسبانید، در مهمانی‌ها برای تزیین میز از آنها استفاده کنید یا وقتی می‌خواهید به کسی هدیه بدهید از این گل‌های خشک در آن بریزید.

برای این منظور گل‌های رز، زنبق، ارکیده، سوسن، داوودی و بنفشه انتخاب‌های مناسبی هستند. برای خشک کردن دسته گل باید آن را بر عکس از جایی تاریک که در معرض هوا است آویزان کنید.

بسیاری از عروس خانم‌ ها دسته گل بزرگی را می‌پسندند و اقدام به خرید آن می کنند. این دسته گل در طول مراسم شما را اذیت خواهد کرد. وزن چنین دسته گل هایی بسیار زیاد است و در طول جشن نمی‌ توانند آن را راحت در دست بگیرند.

بهتر است با توجه به قد و اندازه خودتان دسته گلی را انتخاب کنید. انتخاب دسته گل های بزرگ برای خانم هایی که اندام کوچکی دارند، ریزتر نشانشان می دهد.[end]

گل هایی که انتخاب می کنید، تنها یک رنگ دارند. بسیاری از عروس خانم‌ها یک رنگ را انتخاب کنند در صورتی که بهتر است از دو رنگ و ترجیحا متضاد با هم استفاده کنند. این ترکیب رنگ، دسته گل شما را بسیار زیبا نشان خواهد داد. استفاده از یک رنگ دسته گل و متقابلا شما را بی روح و پژمرده نشان خواهد داد.

سعی کنید از گل های معطر برای دسته گل خودتان استفاده نکنید. این نکته برای گل آرایی مراسم عروسی نیز مستند است. ممکن است مهمان ها و یا حتی خودتان به گل های معطر حساسیت داشته باشید. فکر نمی کنم خانمی باشد که بخواهد تمام مراسم عروسی خود را با سردرد بگذراند

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آتلیه عروس شده است.