fereshtemah

fereshtemah

fereshtemah

fereshtemah

شیوه های خرید شیک ترین تخت خواب

عنوان: ایده های خرید  بروزترین تخت خواب

خرید تخت خواب,خرید اینترنتی تخت خوابدر خصوص قیمت تخت خواب یک نفره ، باید گفت که مانند سایر اقلام موجود در بازار نسبت به طرح ارائه شده و کیفیت متریال مصرفی مسلما قیمت ها متفاوت خواهد بود.خرید تخت خواب یک نفره از فروشگاه های اینترنتی و یا از بازار سنتی مقدور است و می توانید بر اساس بودجه خود حدود قیمت تخت خواب را تعیین کنید سپس به جستجو بپردازید.

قیمت تخت خواب یک نفره

انواع تخت خواب ها از نظر ابعاد و اندازه شامل تخت خواب یک نفره و دو نفره می باشد. همچنین تخت خواب ها از جنس های مختلفی ساخته می شوند. تخت خواب های چوبی, تخت خواب فلزی و تخت خواب های پلاستیکی از انواع آن می باشند.

قیمت تخت خواب یک نفره

تخت خواب مدرن و مدل های جدید با طراحی های نو و خاص مطابق با معماری مدرن مناسب برای طراحی خانه های لوکس شما هستند. همچنین تخت خواب های کلاسیک و با طراحی و ظرافت نیز جلوه خاص خود را دارند.

قیمت تخت خواب یک نفره

به منظور خرید انواع تخت خواب می توانید به مراکز فروش موجود مراجعه کنید و یا از طریق فروش اینترنتی تخت خواب دو نفره و مبلمان منزل اقدام نمایید. در فروش اینترنتی امکان مشاهده و مقایسه بسیاری از محصولات مهیا است و معمولا قیمت رقابتی و مناسب است.

قیمت تخت خواب یک نفره

مشابه سایر کالاها تهیه این کالا نیز از برندهای معروف ایرانی به دلیل اینکه کیفیت ایشان تضمین شده می باشد و دارای گارانتی و خدمات فروش می باشند مسلما به صرفه است و پیشنهاد نیز می شود ، لیکن ممکن در بازار کالاهای متفرقه قیمت های بسیار پائین تر از تولیدات این برند های معروف می باشد.

در ادامه تصاویر و عکس انواع تخت خواب های زیبا با طراحی های خاص را مشاهده می کنید.

قیمت تخت خواب یک نفره قیمت تخت خواب یک نفره

 

منبع: خرید تخت خواب

چگونه ریسک کنیم؟

عنوان: 7 طرز فکری که پایداری موفقیت را تضمین می‌کند

خیلی از افراد از چرب بودن زیاده از حد مژه ها و از بین رفتن میکاپ چشم ، مخصوصا در فصول گرم سال گله مندند .مسلما آرایش بر روی پوست چرب زود از بین می رود و بعد از ساعتی  نابود شده و حتی با وارد شدن  به درون چشم ،گاهی سبب آزار چشم ها می شود.

اگر شما هم همین مشکل را دارید، نگران نباشید ! چرا که شما تنها فردی نیستید که در شروع آرایش، نگران به هم ریختگی آن پس از مدت کوتاهی می شوید.

غدد چربی موجود در زیر پلک مسئول نگهداری از سلامت چشم ها و کاملا ضروری هستند و اگرچه نمی توان و نباید مانع از این ترشح چربی شد، حداقل می توان با کمی تدبیر، آن را به نحو موثری مدیریت کرد.روش های ساده زیر به شما کمک می کنند تا آرایشی ماندگارتر داشته باشید:

پوست خود را به طور کامل تمیز کنید
الیزا فلاور، میکاپ آرتیست باتجربه در این زمینه تاکید می کند که در مرحله اول، صبح ها پس از بیدار شدن حتما پوست صورت و پشت پلک ها را از هرگونه آلودگی، باقی مانده آرایش شب قبل و حتی پاک کننده های آرایشی که شب گذشته استفاده کرده بودید، تمیز کنید.در غیر این صورت، مواد باقی مانده بر روی پوست، این چربی را تشدید کرده و کار شما را دشوارتر خواهند کرد.

مواد تشکیل دهنده کرم ها را بررسی کنید
به عقیده هایدی والدروف متخصص پوست در بیمارستان نیویورک ،در بسیاری از موارد، این فقط چربی پوست نیست که آرایش شما را از بین می برد، بلکه انتخاب نادرست  مواد آرایشی ، مراقبتی  و حتی کرم های مرطوب کننده ای که به طور کامل جذب پوست نمی شوند هم می تواند، موجب ایجاد چربی اضافه بر روی پوست شوند.

بنابراین به دنبال کرم هایی باشید که فاقد چربی بوده و زیر آرایش مدت زمان بیشتری دوام بیاورند.ژل ها هم در این خصوص انتخاب مناسبی خواهند بود.

کرم ها را به طور مستقیم روی پلک ها استفاده نکنید
خاصیت نرم کنندگی در برخی کرم های مرطوب کننده و کرم های  چشم، موجب افزایش چربی بر روی پوست پلک ها می شود.بنابراین ضمن اینکه بهتر است در انتخاب نوع کرم ها دقت بیشتری داشته باشید، ترجیحا این کرم ها را مستقیما روی پلک ها استفاده نکنید تا این قسمت غیر از چربی طبیعی خود، چربی اضافه ای نداشته باشد.

هازال کایا بازیگر معروف ترکیه ای آشپز شد!!!!!!!

عنوان: هازال کایا بازیگر معروف ترکیه ای آشپز شد!!!!!!!

خبری جالب و غیر باورکردنی ,بازیگر معروف ترکیه ای بازیگری را رها کرد و به آشپزی روی آورده است.“هازال کایا” طرفداران خود را با این خبر که قصد افتتاح رستوران و کناره گیری از دنیای هنر را دارد غافلگیر کرده است.

این بازیگر معروف ترکیه ای همه را شگفت زده کرد بازیگری را کنار گذاشت و آشپز شد! وی با بازی در سریال “عشق ممنوع” در کشورهای عربی شناخته شده که این سریال در سال 2008 بیشترین مخاطب را در این کشورها به خود جذب کرده استهازال کایا اینک دورۀ آشپزیِ یکی از هتل ها را سپری می کند که برایش حدود 17 هزار لیرۀ ترکیه (نزدیک به 5700 دلار آمریکا) هزینه برداشته است.

وی که پیش تر یکی از سریال هایش به نام “مارال” به دلیل عدم توفیق در جلب رضایت بینندگان توقیف شده بود هنگام آشپزی و در جواب خبرنگاران به گفتن این جمله اکتفا کرده است که: همه چیز خوب است.هازال کایا در یک خانواده طبقه بالا در شهر غازی عینتاب ترکیه در ۱۰ اکتبر ۱۹۹۰ به دنیا آمد. او در دبیرستان ایتالیایی در استانبول درس خواند و در سال ۲۰۰۹ فارغ التحصیل شد. او هم اکنون در استانبول درس می خواند.

پدر و مادرش هر دو وکیل هستند و وقتی او هفت ساله بود از هم جدا شدند. او به عنوان یک کودک هفت ساله که ویولن و باله می آموخت به دنیای هنر وارد شد. او همچنین عاشق رقص تانگو است و دوست دارد مهارت هایش را افزایش دهد. او به زبان ترکی ( زبان مادری) صحبت می کند و همچنین انگلیسی و ایتالیایی روان، و در حال یادگیری زبان چهارمش ، آلمانی ، است.



درس های زندگی که خیلی دیر یادشان میگیریم!

عنوان: ستاره هایی که در عشق نافرجام بودن!

ستاره هایی که در عشق نافرجام بودن!دراین اینجا با تعدادی از چهره های مشهور ک در عشق خودت بدشانس بودن آشنامیشویم.اگر چه جنیفر لوپز یکی از با استعداد و قدرتمندترین ستاره های هالیوود است، اما این موفقیت او شامل روابط عاطفی اش نمی شود. او نه یک بار، نه دو بار بلکه سه بار ازدواج کرد. حتی زمانی که مجرد بود هم نتوانست برای خود یک شریک زندگی دائمی انتخاب کند. ما هیچوقت رابطه شکست خورده او با همسرش بن افلک را از یاد نمی بریم. البته این طور که او می گوید هنوز هم دلش پیش او مانده است. جنیفر لوپز در حال حاضر با کاسپر اسمارت زندگی می کند.


۲٫ لئوناردو دی کاپریو: زندگی عاطفی لئوناردو دی کاپریو در «مانکن ها» خلاصه می شود. او با مدل های مختلفی از ژیزل بوندشن گرفته تا ‫کلی روربچ‬‎ قرار ملاقات گذاشته و رابطه ای عاطفی برقرار کرده است که متاسفانه ختم به خیر نشد. البته در کنار این مانکن ها، او با ستاره هایی چون ریحانا و بلیک لایولی هم در ارتباط بوده که هیچ کدامشان دوام نداشت.‬


۳٫ تیلور سویفت: تیلور سویفت هم جزو آن دسته از ستاره هایی است که مدام از این رابطه به آن رابطه می پرد. او در سن ۲۵ سالی با افراد مختلفی در تماس بود اما هیچ کدام از آن روابط به سرانجامی رضایت بخش نرسید. در کارنامه تیلور می توان نام افرادی از لاتنرگرفته تا خواننده گروه وان دایرکشن به نام هری استایل و جیک جیلنهال بازیگر آمریکایی را دید. او در حال حاضر نیز با کالوین هریس قرار ملاقات می گذارد و این طور به نظر می رسد که رابطه ای عاشقانه میان آنها شکل گرفته است. اما شما چه فکر می کنید؟ آیا رابطه آنها ادامه خواهد یافت؟ شاید بد نیست تا انتشار آلبوم جدیدش صبر کنیم زیرا تیلور عادت دارد برای مخاطبان خاص خود آهنگ بسازد.

۴٫ کیتی پری
ازدواج کیتی پری با راسل برند پس از تنها دو سال به اتمام رسید. پس از آن او با دیپلو، خواننده رپ، در ارتباط بود. البته حضور جان مایر را در زندگی اش نمی توان نادیده گرفت. کیتی پری او را به عنوان یک پناهگاه فرض می کند که پس از هر بار شکست عشقی، به سمت او باز می گردد. اگر می خواهید بدانید که او در حال حاضر با چه کسی در ارتباط است، باید بگوییم که تنها خدا می داند.


۶٫ بردلی کوپر: بردلی در اواخر ۲۰۰۶ با جنیفر اسپوزیتو ازدواج کرد اما کمی بعد در می ۲۰۰۷ اعلام کرد که اسپوزیتو قصد طلاق گرفتن از وی را دارد. او پس از آن به مدت ۲ سال با زویی سالدانا و پس از آن با سوکی واترهوس ارتباط داشت که آن هم با شکست مواجه شد. بردلی از سال ۲۰۱۵، رابطه با ایرینا شایک، مدل روسی، را آغاز کرده است.

۷٫ ساندرا بولاک: از آنجا که ساندرا بولاک تا مدت ها با افراد گوناگونی از تاته داناوان هنرپیشه آمریکایی گرفته تا متیو مک‌کانهی و حتی رایان گاسلینگ قرار ملاقات می گذاشت، زمانی که در سال ۲۰۰۵ در برنامه تلویزیونی اعلام کرد که با جسی جی جیمز ازدواج کرده است، تعجب همگان را برانگیخت. اما متاسفانه ازدواج آنها دوام نیاورد و در سال ۲۰۱۰ به جدایی ختم شد. این طور به نظر می رسد که او از آن زمان تا به حال وارد رابطه عاطفی دیگری نشده است.

 ۸٫ شان پن:  کارنامه روابط شان پن هم دست کمی از دیگران ندارد. ازدواج، درگیری و طلاق او با خواننده مشهور هالیوودی، مدونا، را هیچگاه از یاد نمی بریم. او پس از شکست عشقی اش، در سال ۱۹۹۶ با بازیگر و خواننده آمریکایی، رابین رایت، وارد رابطه شد که حاصل ازدواج آنها ۲ فرزند است. آنها در طول ۱۴ سال زندگی مشترک خود، صدها بار از هم جدا و دوباره به هم بازگشتند تا در نهایت در سال ۲۰۱۰ به طور رسمی از یکدیگر طلاق گرفتند. شان اخیرا نیز با بازیگر برنده جایزه اسکار، شارلیز ترون، در ارتباط بود اما درست یک ماه پس از شروع رابطه، به نامزدی خود خاتمه دادند.

روستای منحصر به فرد هابیت ها

عنوان:یازیگر دوست داشتنی درحال حاضر چکار میکند؟ | خطاهای متداولی که در تربیت کودکان اتفاق می افتد | ریش چه تاثیری در خاص بودن مردان خواهد داشت | روستای زیبا هابیت ها}

این مقاله درمورد اخبار بازیگران می باشد.

خودتان را هم دوست داشته باشید — اگر می‌توانید بچه‌ها را با وجود شلوغی‌هایی که می‌کنند دوست داشته باشید؛ اگر می‌توانید مادرتان را باوجود غرغرهایی که می‌کند دوست داشته باشید؛ اگر می‌توانید خواهر و برادرتان را بااینکه هیچوقت به حرفتان گوش نمی‌دهد دوست داشته باشید؛ اگر می‌توانید دوستتان را بااینکه فراموش می‌کند چیزهایی که قرض گرفته را پس بدهد دوست داشته باشید؛ در این صورت می‌دانید چطور می‌توان آدم‌هایی که کامل نیستند را دوست داشت. پس مطمئناً می‌توانید خودتان را هم دوست بدارید.

کارهای بکنید که در آینده از خودتان متشکر باشید — کارهایی که هر روز انجام می‌دهید مهمتر از کارهایی است که هرازگاهی انجام می‌دهید. آنچه امروز انجام می‌دهید مهم است چون یک روز از زندگیتان را به ازای آن می‌دهید. سعی کنید کاری باشد که ارزش آن را داشته باشد.

بخاطر همه مشکلاتی که ندارید، متشکر باشید — پولدار شدن دو صورت دارد: اینکه هر چه بخواهید داشته باشید و دیگری اینکه به آنچه که دارید راضی باشید. همین حالا قدردان همه چیز باشید و مطمئن باشید که با این روش از هر لحظه از زندگیتان لذت خواهید برد. خوشبختی زمانی می‌آید که دست از شکایت کردن درمورد مشکلاتی که داریم برداریم و بخاطر همه مشکلاتی که نداریم شکرگزار باشیم. و به خاطر داشته باشید، برای به دست آوردن روزهای خوب، باید با روزهای بد زندگی بجنگید.

برای تفریح کردن وقت کافی بگذارید — گاهی اوقات لازم است که چند قدم عقب بروید تا به همه چیز خوب نگاه کنید. هیچوقت نگذارید زندگیتان آنقدر با کار مشغول شود، ذهنتان آنقدر درگیر نگرانی شود، قلبتان آنقدر انباشته از ناراحتی‌ها و کینه‌های قدیمی شود که هیچ جایی برای تفریح کردن و لذت بردن نداشته باشید.

از کوچکترین چیزهای زندگی لذت ببرید — بهترین چیزهای زندگی رایگان هستند. می‌توانید از ساده‌ترین لجظات زندگی نهایت لذت و شادی را ببرید. تماشای غروب آفتاب یا وقت گذراندن با یکی از اعضای خانواده و هزاران لذت کوچک دیگر رایگان در اختیار شماست. از آنها لذت ببرید چون ممکن است یک روز که به عقب نگاه کنید متوجه شوید که چیزهای بزرگی بوده‌اند.

این واقعیت را بپذیرید که گذشته امروز نیست — اجازه ندهید گذشته حال و آینده شما را بدزدد. شاید به کارهایی که در گذشته کردید مفتخر نباشید اما اشکالی ندارد. گذشته گذشته است و قابل تغییر، قابل فراموشی یا پاک کردن از زندگیتان نیست. فقط باید آن را قبول کرد. همه ما دچار اشتباه می‌شویم، همه ما دچار مشکل می‌شویم و گاهی افسوس اتفاقات مختلف در گذشته‌مان را می‌خوریم. اما شما اشتباهاتتان نیستید، مشکلاتتان هم نیستید، و الان با قدرت شکل دادن به زمان حال و آینده‌تان اینجایید.

زمانی که باید بگذرید — همیشه موضوع ترمیم چیزی که شکسته است نیست. بعضی روابط و موقعیت‌ها قابل ترمیم نیستند. اگر بخواهید به زور آنها را به هم بچسبانید، همه چیز فقط بدتر خواهد شد. گاهی‌اوقات باید از نو شروع کنید و چیزی بهتر بسازید. قدرت نه فقط در توانایی ادامه دادن بلکه در توانایی شروع دوباره با لبخندی روی لب‌ و عشقی در دل پدیدار می‌شود.

 دراین مقاله درمورد ژست عکس بازیگران  اشاره ای شده است.