fereshtemah

fereshtemah

fereshtemah

fereshtemah

کالاهای بهداشتی را به دست خودتان بسازید!

 کالاهای بهداشتی را به وسیله ی خودتان بسازید!


همگی برای زیبایی هر چه بیشترخود  حمام و جای لوازم زیباسازی خودرا را از مدل های کالاهای تجاری پر کرده‌اند.

 این نکته راباید دانست هر آنچه برای زیبایی،

 نیاز دارید در یخچال تان هست؟  راه حلی کم هزینه و صددر100 ارگانیک که از بسیاری از افراط‌ها مانع وار می ایستد.

 

هشدار! موادی که به روش‌های موجود در این متن درست می شود، باید سریعا پس از درست شدن استفاده شوند؛

 زیرا هیچ خبری از مواد نگهدارنده نیست! توجه کنید که بدن‌تان به هیچ یک از مواد مورد نیاز در هر ترکیب حساسیت نداشته باشد.

در این مقاله دستورالعمل‌های ساده‌ای را آورده‌ایم که به شما کمک خواهند کرد پوست و موی خود را تغذیه و تقویت کنید و کمی از آسیب‌هایی را که بر اثر آفتاب شدید، آب دریا و کلر موجود در آب استخر به وجود می‌آیند، بکاهید.

آلوورا
بسیار توصیه می‌شود علاوه بر کرم ضد آفتاب، برای جلوگیری از خشکی پوست و افزایش چربی لایه بیرونی پوست از ژل آلوورا  نهایت بهره را ببریم. ژل آلوورا، تسکین دهنده‌ای بی‌همتاست که آفتاب سوختگی را التیام می‌بخشد، سوزش و خارش آن را کاهش می‌دهد و پوست را مرطوب می‌کند.
بعد از قرارگیری در معرض آفتاب میزان مساوی از روغن جوجوبا و ژل آلوورا را مخلوط کنید و به روی پوست آسیب دیده بمالید. این ترکیب برای انواع پوست، حتی نوع حساس آن مناسب است.

پاک کننده معطر آرایش
این امولسیون پاک کننده آرایش که بر پایه ژل آلوورا است، طراوت خاصی به پوست می‌بخشد.
یک قیف، یک کاسه و یک هم زن دستی – همگی از جنس آلومینیوم – را داخل آب جوش قرار داده و به مدت ۱۰ دقیقه ضدعفونی کرده و سپس در هوای آزاد بر روی پارچه‌ای تمیز خشک کنید.


۶۰ میلی لیتر – معادل ۴ قاشق سوپخوری – روغن آفتابگردان یا روغن بادام شیرین و
۶۰ میلی لیتر ژل آلوورا را با هم به خوبی مخلوط کنید. ( مواد باید سرد باشند.)
۳۰ میلی لیتر گلاب و ۱۰قطره اسانس حاوی روغن را– به انتخاب خودتان – به تدریج به مخلوط اضافه کنید و هم بزنید.



هشدار! دقت کنید که در تابستان از اسانس‌هایی که که در برابر نور خورشید، پوست را بسیار حساس می‌کنند و حتی منجر به لکه‌هایی ماندگار می‌شود، استفاده نکنید. از این نوع اسانس‌ها می‌توان اسانس ترنج، نارنگی، پرتقال، گریپ فروت، گل شاه پسند، به لیمو و رازیانه نام برد.


در تابستان از اسانس‌هایی مثل اسانس نارنج که تسکین دهنده پوست است و عطری دلنشین دارد یا اسانس چوب گل رز و گل شمعدانی که برای پوست بسیار عالی هستند، بهره بگیرید.
مخلوط بدست آمده را به وسیله قیف داخل بطری کوچک در داری که کاملا تمیز است، بریزید و به خوبی تکان دهید. این امولسیون را به جای شیر پاک کن، با پنبه استفاده کنید.
دقت کنید هر بار قبل از استفاده آن را تکان دهید.
در پایان پوست خود را با گلاب یا عرق بابونه بشویید.
می‌توانید این محصول را به مدت حداکثر یک ماه در دمای اتاق نگهداری کنید.










توصیه هایی جالب برای متحول کردن طراحی دکوراسیون ستون

ایده هایی ویژه برای متحول کردن طراحی دکوراسیون ستون

هنگامی که به جست و جوی روش حل های خلاق برای رنگ های چینه ها می باشد، بیرون از چارچوب باندیشید

و به جای آن از کمد های کهنه شیک و بی نظیر استفاده کنید.

نشانه های قدیمی، مثل این نشانۀ تختۀ چندلا از یک شرکت تولید کنندۀ قدیمی، شروع کننده مکالمۀ باحالی در هر اطاقی خواهد بود.

 رنگ پوسته شده و پلت رنگ، قرمز به رنگ ماشین آتش نشانی و میکس پینک قهوه ای متمایل به زرد، به این اطاق یک حس قدیمی و زیبا می بخشد.

نشانه های قدیمی را در کمپانی های محلی دنبال کنید.

 

تغییر دکوراسیون دیوار, ایده برای تغییر دکوراسیون دیوار

هنر دیواری دوخته شده
الگوهای خیاطی با کوک ضربدری را به نمایشگاه دیواری بی نظیر و بی تکلفی تبدیل کنید. بعضی از آنها را روی قفسه های سیار قرار دهید و تعدادی را روی دیوار آویزان کنید. فرم های مشابهی برای الگوهای خیاطی استفاده کنید تا یک نمایشگاه متحد الشکل ایجاد شود.

 

تغییر دکوراسیون دیوار, ایده برای تغییر دکوراسیون دیوار


پنجره های کرکره ای اوراق شده
حسی از تاریخ را به هر فضایی با استفاده از لوازم قدیمی ساختمان به شکلی جدید اضافه کنید. پنجره های کرکره ای اوراق شده بهترین روش برای اضافه کردن ساختار و جذابیت به دیوار است. پنجره های کرکره ای بزرگ را پشت قسمتی از مبلمان یا کنار دیوار تکیه دهید.

تغییر دکوراسیون دیوار, ایده برای تغییر دکوراسیون دیوار


آنتیک های ساحلی
گنج های ساحلی خود را در یک ویترین آویخته از دیوار محافظت کنید تا به تعطیلات خود به طور منظم در طول سال اهمیت دهید. برای پیش زمینه، از تکه ای کاغذ دیواری قدیمی استفاده کنید. سپس اسب های دریایی، و تخم حشرات را به کاغذ بچسبانید و جعبه را سوار کنید.

 

تغییر دکوراسیون دیوار, ایده برای تغییر دکوراسیون دیوار


ایجاد یک گالری گردان
یافته های قدیمی خود را با ساختن یک گالری گردان با روشی بی نظیر به نمایش بگذارید. با آویزان کردن تصویرهای قدیمی مثل این عکس های سگ قدیمی، در طول یک صفحه نمایش تاشو، شما می توانید نمایشگاه خود را بدون سوراخ کردن دیوار تغییر دهید. همچنین یک صفحه نمایش تاشو راهی هوشمندانه برای تقسیم اطاق یا پنهان کردن انباری است.

 

تغییر دکوراسیون دیوار, ایده برای تغییر دکوراسیون دیوار


علاقه مند به عکاسی
سبک روستایی وپشت دری های قدیمی در کنار هم طبیعی هستند. سعی کنید پشت دری ها را افقی آویزان کنید تا عکس ها، کارت پستال ها، نامه ها، و بریده های روزنامه ها و مجلات را به نمایش بگذارید. اگر سالها نقاشی و فرسایش مانع سفت بسته شدن پنجره های کرکره ای شما برای نگاه داشتن کاغذها می شوند، از تکۀ کوچکی نوار چسب چوب دوقلو برای نگاه داشتن اقلام سرجای خود استفاده کنید.

 

تغییر دکوراسیون دیوار, ایده برای تغییر دکوراسیون دیوار


قاب های بشقابی
قاب های تزئینی سقف به عنوان قابی برای این بشقاب های چینی نقاشی شدۀ زیبا عمل می کند. وسایل مرکب، که به آسانی در سایزهای متنوعی یافت می شوند، برای خوش نما کردن بشقاب های سقفی چهلچراغی طراحی شده اند. وسایل تزئینی چینی را در حراجی ها پیدا کنید، بشقاب ها را به مرکز قاب های تزئینی بچسبانید و آن را روی دیوار آویزان کنید. برای اطمینان از اینکه بشقاب ها سرجای خود باقی می مانند، یک چسب قوی استفاده کنید تا اتصال خوبی ایجاد نمایید.



کم عرض ترین رایانه همراه جهان رونمایی شد

نازکترین لپ تاپ جهان به بازارامد

شرکت اچ پی از یک باریکترین رایانه همراه جهان  جدید مدل اسپکتر خود راواردبازارکرد. این رایانه همراه 13.3 اینچی، که HP می گوید نازکترین رایانه همراه جهان می باشد فقط 10.4 میلی‌متر قطر دارا می باشد.

باید این نکته را مدنظر قرار دهید که باریک بودن این لپ‌تاپ به معنای ضعیف بودن آن از نظر سخت افزاری نیست. مدل جدید سری اسپکتر، دارای پردازنده‌های core i5 و core i7 شرکت اینتل، نمایشگر 13.3 اینچی و سیستم‌صوتی ساخت شرکت Bang & Olufsen است. سه درگاه USB Type C، هشت گیگابایت RAM از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ باریک هستند. HP ادعا کرده با توجه به باتری‌هایی که درون این لپ‌تاپ تعبیه شده‌اند با یک بار شارژ می‌شود حدود 9.5 ساعت از آن استفاده کرد.

در ساخت این لپ‌تاپ به جای فلز از فیبر کربنی استفاده شده است و همین مساله هم سازندگان آن را قادر ساخته تا لپ‌تاپی با این ضخامت کم تولید کنند. این شکل تولید، وزن لپ‌تاپ جدید را هم به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش داده.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,لپ تاپ

 

قرار است نسخه‌هایی از این مدل جدید با تزیین الماس و طلای 18 عیار هم در ماه اردیبهشت رونمایی شود. این نسخه‌های لوکس در جشنواره فیلم کن به حراج گذاشته خواهند شد. در این نسخه بدنه روکشی از طلای 18 عیار دارد و لوگوی HP روی بدنه هم با الماس تزیین شده است.

در واقع محصول جدید شرکت HP به نوعی جوابی است به مک‌بوک اپل البته با صفحه نمایشی بزرگ‌تر، قدرتی بیشتر و جنبه‌های تجملاتی بیشتر.

اسپکتر 13.3 اینچی شرکت HP از 6 اردیبهشت در آمریکا با قیمت 1170 دلار آماده پیش سفارش خواهد بود.

گذران تحصیل در سرزمینآلمان و پاسخ به سوال های متداول در مورد اخذ ویزای تحصیلی سرزمینآلمان

 ادامه علم آموزی در کشورآلمان و جواب دهی به پرسش های رایج در باره ی گرفتن ویزای تحصیلی کشورآلمان

 مهاجرت به آلمان  ادامه علم آموزی در سرزمینآلمان و پاسخ به سوال های متداول در مورد گرفتن ویزای تحصیلی سرزمینآلمان و وضعیت ادامه تحصیل در سرزمینآلمان : در ابتدا باید درمورد قوانین مهاجرتی که سرزمین آلمان برای دانشجویان وضع کرده اطلاعات کافی داشته باشد و در این مورد آپدیت باشید.توصیه بااهمیت دیگر این مطلب می باشد که می بایست درمورد مراحل انجام کارتان برای گرفتن اقامت دانشجویی و یا ایاب وذهاب به کشورآلمان آشنایی کافی داشته باشد تا در برنامه زمانی تان مشکلی ایجاد نشود.

نکات جدید در خصوص روادید دانشجویی

بررسی درخواست روادید دانشجویی در حال حاضر بین 5 الی 10 هفته زمان می برد. لطفاً تنها در صورتی برای ترم زمستانی اقدام نمائید که بین وقتی که از سفارت گرفته اید و شروع ترم دانشگاه حداقل 5 هفته فاصله زمانی وجود داشته باشد.
در غیر این صورت حضور به موقع برای شروع ترم دانشگاهی امکان پذیر نخواهد بود. سفارت تصمیم دارد درخواست هایی که کمتر از 5 هفته پیش از شروع ترم به باجه مربوطه ارائه می گردند را نپذیرد.
ارائه درخواست برای ترم تابستانی 2016 همراه با فرم درخواست پذیرش uniassist، تأییدیه دریافت درخواست ثبت نام و یا تأییدیه (موقت) پذیرش همچنان امکان پذیر است.

برای تحصیل در آلمان چه باید کرد؟

نخستین گام در این‌راه جمع‌آوری اطّلاعاتی است در مورد: شرایط تحصیل در آلمان ، سطح معلومات مورد نیاز در زبان آلمانی، چگونگی دریافت روادید دانشجویی و اجازه‌‌ی اقامت در کشور آلمان. متقاضی می‌بایست سطح معلومات خود در زبان آلمانی را با ارائه‌ی مدرکی معتبر به اثبات برساند. داوطلبانی که هدفشان تحصیل در رشته‌های بین المللی است، از این قاعده مستثنی هستند. یکی از شرایط لازم برای تحصیل این گروه از دانشجویان، تسلّط کافی به زبان انگلیسی است.

چگونه سطح معلومات متقاضی در زبان آلمانی سنجیده می‌شود؟

برای تحصیل در مراکز آموزش عالی آلمان، ارائه‌ی مدارکی که نشان‌دهنده‌ی تسلّط کافی داوطلب به زبان آلمانی است، ضروری است. تنها داوطلب‌هایی که قصد تحصیل در رشته‌های بین‌المللی را دارند، از این قاعده مستثنی هستند. برای دریافت این مدارک می‌توان در آزمون‌های زبان ویژه‌ای که هم در ایران و هم در آلمان برگزار می‌شوند، شرکت کرد.

ملزم ترین ابزار سفر


لازم ترین ابزار سفر

 ابزار سفر کلیه  وسایلهای درابعاد کم می باشد که می تواند برای سفری امن و بااسایش به شما یاری رساند. خیلی افراد قبل از سفر به آنها فکر می کنند و نگران ازیادبردنشان هستیم و بعضی از وقت ها هم فراموش می شوند. در این مقاله ابزار مهمی که برای  امن و راحت  سفر بهتر از همراه داشته باشید به ۶ دسته کلی تقسیم کرده ایم تا سخت تر فراموش کنید و روش های بسته بندی آنها در سفر را نیز با شما در میان می گذاریم.


بالش و پتوی سفری
موارد استفاده: پرواز طولانی، سفر با قطار، سفر با اتوبوس، کمپینگ و یا سفر با ماشین شخصی یا پای پیاده

این یک راز نیست که بالش ها و پتو هایی که در سفر های هوایی به مسافران ارائه می شود ممکن است به اندازه کافی تمیز و راحت نباشند. اگر شما با اتوبوس، قطار یا ماشین شخصی سفر می کنید بالش و پتوی سفری راحت و تمیز خودتان به شما کمک می کند به جای مبارزه با خستگی و تحمل کوفتگی یک سفر طولانی در طول مسیر یک چرت راحت و دلچسب بزنید.

وسیله سفر, وسایل سفر, لوازم سفر

در سفر های طولانی بالش و پتوی سفری همراه داشته باشید

 

کیف پول کمری یا کیف پول گردنی
موارد استفاده: مسافرت های بین المللی، مقصدهای شلوغ و ناامن داخلی یا بین المللی

بسته به مکان سفر شما، امنیت سفر شما نیز متفاوت است. در سفر های بین المللی و سفر به مناطق دور و ناآشنا پنهان نگه داشتن پول تان برای احتیاط در حفظ اشیای با ارزش بسیار مهم است. به همین جهت توصیه می کنیم از یک کیف گردنی مخصوص مدارک و پاسپورت برای حمل پول هایتان استفاده کنید و یا لوازم با ارزش و مدارکتان را در یک کیف کمری بگذارید تا سفری امن و آسوده داشته باشید.

وسیله سفر, وسایل سفر, لوازم سفر

در سفر های بین المللی از یک کیف گردنی مخصوص مدارک و پاسپورت استفاده کنید

 
نظم دهنده های مخصوص سفر و کیف های رمزدار