fereshtemah

fereshtemah

fereshtemah

fereshtemah

مشکل کمبود شارژ گوشی درروزهای پیش رو حل می گردد!

 مشکل پایین بودن شارژ تلفن همراه درروزهای پیش رو برطرف می گردد!


باتری های گوشی هیدروژنی قادراند عمر شارژ باتری تلفن همراه را به مدت یک هفته داشته باشند

 به بلزارآمدن باتریهای هیدروژنی برای گوشی/  مشکل پایین بودن شارژحل می شود

یک کارخانه انگلیسی در حال ساخت منبع تغذیه گوشی با ظرفیت نگهداری شارژ بالا است.

شرکت انگلیسی «Intelligent Energy» در حال ساخت باتری های هیدروژنی است که می توانند عمر شارژ باتری گوشی همراه را تنها با یکبار شارژ کامل به مدت یک هفته نگه دارند و مشکل کمبود شارژ گوشی همراه به زودی به پایان می رسد.

 

همچنین این شرکت انگلیسی اعلام کرد باتری بکار گرفته در این گوشی همراه هیدروژنی است و با فعل و انفعالاتی که میان هیدروژن و اکسیژن صورت می گیرد، جریان الکتریسیته تولید می شود. شرکت «Intelligent Energy» در مورد زمان دقیق عرضه این باتری خبری نداده است و اعلام کرده که اجرای این پروژه ۵.۲۵ میلیون پوند هزینه دارد.

خدمات طراحی وب سایت در ایران


انتخاب طرح ظاهری + درخواست تغییر در طرح اولیه

درجه سی : ندارد + امکان درخواست برای تغییر عناوین + امکان درخواست برای جا به جایی بخش بندی ها + آموزش عمومی
درجه بی : طرح ساده + امکان درخواست برایی تغییر عناوین + امکان درخواست برای جا به جایی بخش بندی ها + امکان تغییر در منو های سایت + آموزش عمومی
درجه آ : طرح متوسط + امکان درخواست برایی تغییر عناوین + امکان درخواست برای جا به جایی بخش بندی ها + امکان تغییر در منو های سایت + امکان تغییر در بخش های موجود + آموزش عمومی
پنل حرفه ای : طرح با کیفیت بالا + امکان درخواست برای تغییر عناوین + امکان درخواست برای جا به جایی بخش بندی ها + امکان تغییر در منو های سایت + امکان تغییر در بخش های موجود + کم یا اضافه کردن بخش ( در صورتی که به هزینه سایت اضافه گردد قبل از انجام به اطلاع مشتری خواهد رسید . ) + آموزش عمومی
پنل ویژه : طرح اختصاصی + امکان درخواست برای تغییر عناوین + امکان درخواست برای جا به جایی بخش بندی ها + امکان تغییر در منو های سایت + امکان تغییر در بخش های موجود + کم یا اضافه کردن بخش ( در صورتی که به هزینه سایت اضافه گردد قبل از انجام به اطلاع مشتری خواهد رسید . ) + آموزش اختصاصی



نکته : تمامی درخواست ها فقط برای یک بار قابل انجام میباشند.
توجه : در صورت درخواست کارفرما ، هرگونه تغییر در ظاهر وب سایت و ... قابل اعمال میباشد که هزینه هرگونه درخواست ، قبل از اعمال آن به اطلاع کارفرما خواهد رسید.

بسیار مهم :
درخواست تغییر در طرح اولیه به معنی تغییر در عناوین منو و یا بخش های سایت ( مثلا تغییر نام بخش آخرین اخبار به جدیدترین اخبار ) و یا جا به جایی بخش های سایت میباشد ( مثلا تغییر مکان جستجو از سمت چپ به راست و... ) میباشد به همین دلیل تغییر در طرح اولیه شما به معنی تغییر کلی طرح شما نمیباشد . درصورتی که وب سایت شما بر اساس طرح درخواستی شما (طرحی که به صورت کتبی ، شفاهی و یا از طریق فایل pdf و... ارسال شده ) طراحی شده باشد ، پس از طراحی قابل تغییر به طرحی دیگر نخواهد بود ، در صورت تمایل به تغییر طرح ارسالی خودتان پس از طراحی سایت ، طرح جدید شامل هزینه طراحی خواهد بود که متعاقبا به شما اعلام خواهد شد .

ازخدمات شرکت ایفا نت بررسی واعلام تعرفه طراحی سایت می باشد

هم اکنون طراحی سایت در اراک بهترین شرکت وب در خدمت شما می باشد.

بسیاری از مردم نیز از تجارت سنتی به سمت تجارت الکترونیک در حرکت میباشند. ممکن است بسیاری از افراد بخواهند که درباره مزایای تجارت الکترونیک اطلاعات مختصر و مفیدی داشته باشند. در این مطلب به صورت مختصر به اصلی ترین مزایای تجارت الکترونیک اشاره میکنیم.

یکی از امکاناتی که اینترنت در اختیار تجارت و بازرگانی قرار میدهد اطلاعات کامل و گسترده ای است که در مورد هر کالا چه از نظر فنی و چه تجاری میتوان یافت. امکانی که در دنیای واقعی ارزش تجاری بسیار زیادی دارد اما بدون صرف هزینه و زمان زیاد بدست نمی آید. از طرفی تجارت الکترونیک امکان ایجاد ارتباط با همه افرادی که برای تکمیل یک فرآیند بازرگانی لازم است با آنها تماس بگیریم در کوتاه ترین زمان از طریق ایمیل و روش های دیگر فراهم میکند. به عنوان مثال میتوان گفت که افراد میتوانند از طریق ساخت ویدئو و انتشار آن در اینترنت به راحتی با کاربران خود ارتباط برقرار کرد و شماره های تماس و آدرس خود را به آنها بدهید. برای کسب اطلاع درباره ساخت ویدئو و بازاریابی از طریق آن میتوانید مقاله ما تحت عنوان بازاریابی ویدئویی موفق چگونه حاصل میشود؟ را بخوانید.

حذف واسطه ها
یکی از ارزشمند ترین دستاورد های تجارت الکترونیک حذف واسطه هاست که باعث کاهش بی سابقه قیمت کالا و خدمات در جهان شده است. بر اساس برآورد های انجام شده ، حذف واسطه ها و ایجاد ارتباط مستقیم بین خریدار و فروشنده بین 15 تا 50 درصد موجب کاهش قیمت ها برای مشتریان شده است.  برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد طراحی یک سایت حرفه ای میتوانید به طراحی وب سایت در اراک مراجعه کنید.

افزایش قدرت خریداران و پیدایش بازارهای جدید برای تولید کنندگان
ارتباط اینترنتی فرصتی را در اختیار خریداران قرار میدهد که بتوانند با طیف گسترده ای از تولید کنندگان سراسر جهان ارتباط برقرار کنند و از این طریق به تقاضای مورد نظر خود از بین پیشنهادهای مختلف برسند و در مقابل فروشندگان قدرت چانه زنی بیشتری برای کسب امتیاز داشته باشند. البته این مسئله به فروشندگان نیز امتیازات زیادی میدهد از جمله اینکه میتوانند به فروش محصولات در سراسر جهان اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید اینجا کلیک کنید : تاثیر بهینه سازی سایت در بازاریابی آنلاین

سفارشی کردن محصولات و خدمات پشتیبانی قوی
به وسیله تجارت الکترونیک قادر خواهید بود که محصولات مورد درخواست خود را به صورت سفارشی و مطلوب خود خریداری کنید. به عنوان مثال میتوانید با ورود به سایت شرک DELL کامپیوتر مورد درخواست خود را با همان خصوصیاتی که میخواهید سفارش داده و خریداری کنید. شرکت هایی که به این صورت محصولات و خدمات خود را میفروشند ، به طور دائم و با روش های مختلف با مشتریان خود در ارتباط هستند و پشتیبانی قوی باعث ترغیب مردم به خرید از اینترنت میشود.

پیدایش موسسات اقتصادی جدید و رقابت سراسری
یکی از پیامدهای تجارت الکترونیکی پیداش موسسات اقتصادی جدید است که توانایی رقابت و حتی در مواردی سبقت گرفتن از شرکت های کهنه کار را دارند. در حال حاضر دو نوع بازار خرید و فروش یعنی سنتی و حقیقی و بازار مجازی به موازات یکدیگر عمل میکنند و هریک قواعد خاص خود را دارند که گاهی دارای خصوصیاتی مشترک میباشند و گاهی باهم تفاوت دارند. در برخی موارد کسب و کارهای نوپا با استفاده از سیستم های کاربردی در بازار جدید از رقبای سنتی پیشه گرفته اند و بازار محصولات را به دست گرفته اند.













 هم اکنون طراحی سایت در اراک بهترین شرکت وب در خدمت شما می باشد.

محصولات کشاورزی استان مرکزی شهر اراک


به طور کلی ۱۹ درصد از مساحت استان مرکزی اراضی کشاورزی و ۵۷ درصد مرتع و بقیه غیر مزروعی (شهرها، جاده‌ها، دریاچه و...)است. محصولات کشاورزی استان شامل گندم، جو، آفتابگردان، حبوبات، پنبه، چغندرقند، گوجه فرنگی، پیاز، انگور، خشکبار، سبزیجات، انار، طالبی، هلو، پسته، بادام و گردو می‌باشد

از مهمترین قابلیت‌های کشاورزی در استان مرکزی می‌توان به تولید گل و گیاه اشاره کرد. سطح زیر کشت گل و گیاهان زینتی در این استان هزار و ۹۱ هکتار است که از این میزان ۳۷۱ هکتار به صورت گلخانه و بقیه در فضای باز است. شهرستان محلات در این استان که به عنوان قطب تولید گل و گیاهان زینتی کشور مطرح است، بیشترین سطح زیر کشت گل و گیاه را به خود اختصاص داده‌است ایستگاه ملی تحقیقات گل و گیاهان کشور در شهرستان محلات قرار دارد که هدایت فنی و علمی و پشتیبانی مالی تحقیقات گل کشور در ۷ سایت، لاهیجان، تنکابن، ورامین، کرج، جیرفت، دزفول و اصفهان بر عهده این ایستگاه می‌باش.

از دیگر محصولات کشاورزی استان تولید لوبیا است که بیش از ۹۰٪ آن در شهرستان خمین کاشت می‌شود. به همین سبب استان مرکزی به عنوان یکی از قطب‌های تولید لوبیا در کشور مطرح بوده و ایستگاه ملی تحقیقات لوبیای کشور در این استان و در شهرستان خمین قرار دارد

انار از دیگر محصولات کشاورزی استان است که در شهرستان ساوه تولید می‌شود. شهرستان ساوه بهترین نوع انار در کشور را تولید می‌کند و محصول آن شهرتی جهانی دارد، به صورتی که در دنیا به یک برند معتبر تبدیل شده‌است.






سالانه ۷۸۰ نوع انار در ساوه تولید می‌شود

تولید پسته ارگانیک از دیگر محصولات کشاورزی استان است که در شهرستان زرندیه کاشت می‌شود. استان مرکزی مقام ششم تولید پسته کشور را داراست و بزرگترین باغ تولید پسته ارگانیک کشور در این استان قرار دارد.

 

هم اکنون طراحی سایت در اراک بهترین شرکت وب در خدمت شما می باشد.

فرشتهماه

خدمات طراحی سایت در اراک


امکانات سفارشی
درجه سی : ندارد
درجه بی : دارای 1 الی 2 بخش اختصاصی
درجه آ :  داری 3-4 بخش اختصاصی
پنل حرفه ای : دارای 4-6 بخش اختصاصی
پنل ویژه : تمامی بخش ها میتوانند به صورت اختصاصی طراحی شوند.




توجه : در صورت درخواست کارفرما ، اضافه شدن هرگونه بخش اختصاصی افزون بر بخش های موجود طبق جدول تعرفه ها شامل هزینه بوده که این هزینه متعاقبا به کارفرما اعلام خواهد شد.

درج و مدیریت تصاویر
درجه سی : درج لوگوی ارسالی مشتری + آموزش عمومی درج و مدیریت تصاویر
درجه بی : درج لوگوی ارسالی مشتری + قرار دادن تصاویر اسلاید شو یا هدر ارسالی از طرف مشتری ( حداکثر 2 تصویر ) + آموزش عمومی درج و مدیریت تصاویر
درجه آ : درج لوگوی ارسالی مشتری + قرار دادن تصاویر اسلاید شو یا هدر ارسالی از طرف مشتری ( حداکثر دو تصویر ) + قرار دادن تصاویر درخواستی در 3 الی 4 بخش از سایت ( هر بخش تنها یک الی دو تصویر ) + آموزش  عمومی درج و مدیریت تصاویر
پنل حرفه ای : درج لوگوی ارسالی مشتری + قرار دادن تصاویر اسلاید شو یا هدر ارسالی از طرف مشتری ( حداکثر دو تصویر ) + قرار دادن تصاویر درخواستی در 5 الی 6 بخش از سایت ( هر بخش تنها یک الی دو تصویر )
پنل ویژه : تمام تصاویر مبتنی بر درخواست مشتری + آموزش اختصاصی




توجه : در صورت درخواست کارفرما ، به ازای اضافه شدن هر تصویر به اسلاید شو مبلغ 2 هزار تومان ، به ازای اضافه شدن هر تصویر به هر بخش از سایت مبلغ 1500 تومان به قرارداد اضافه خواهد شد.

نکاتی در مورد هزینه ها :

1 : در صورتی که کاربر یکی از درجه های فوق را انتخاب کند اما به بعضی از امکانات آن درجه نیاز نداشته باشد هزینه ای بابت آن کسر نمی گردد . البته ممکن است بنابر شرایطی شرکت ایفانت برای مشتری تخفیف در نظر بگیرد .

2 : پنل های (سئو) بهینه سازی برنزی , نقره ای و طلایی به ترتیب دارای قیمتهای 190 , 290 و 590 هزار تومان می باشد اما هزینه آنها برای درجه هایی که این بسته ها را دارند محاسبه نمی گردد و به رایگان اعمال می شوند .

 

3 : پشتیبانی برای تمام درجه های طراحی برای یک سال به رایگان انجام می گردد . اما برای پنل های ویژه و حرفه ای پشتیبانی ویژه انجام خواهد شد . برای اطلاع از خدمات پشتیبانی با مسئول پشتیبانی تماس بگیرید .

 

4 : هاست و دامنه (دویست مگابایت هاست لینوکس آلمان و یک دامنه داد آی آر ) برای تمام درجه ها غیر از درجه c برای یک سال به رایگان هدیه داده می شود و در صورتی که به آن نیاز نداشته باشید هزینه ای کسر نمی گردد.

 

5  : امکانات و طرح ظاهری مهمترین ملاکهای تعیین قیمت دقیق می باشند و تا این موارد به طور دقیق مشخص نگردد امکان تعیین هزینه های دقیق وجود ندارد . به همین دلیل هزینه ها در جدول تعرفه های بالا به صورت تقریبی درج شده اند .

 

6 : در بخش گرافیک و ظاهر سایت معمولا هرچقدر طرح ظاهری سایت دارای موقعیت های (پازیشن) بیشتر , افکتهای بیشتر , طراحی استاندارد و مدیریت قالب حرفه ای , استفاده از اصول رنگشناسی , اسلایدر و اسلایدشو ها و در نهایت زیبایی و کارایی و کاربر پسندی بیشتر باشد سطح گرافیک به سمت سطح حرفه ای و در نتیجه هزینه بالاتر نزدیک تر میشود.

 

7 : در بخش امکانات مورد نیاز هر چقدر امکانات دارای ارتباط بیشتر با کاربر , پیچیدگی ساخت و مدیریت , زمان بر بودن ساخت و در نهایت هر چقدر اختصاصی تر و سفارشی تر باشد به سمت حرفه ای و هزینه بالاتر نزدیکتر خواهد شد .


توجه : سایر جزئیات مطابق با جدول تعرفه ها ( موجود در منوی تعرفه ها ) میباشد .

پشتیبانی :

توجه : خدمات پشتیبانی شامل اولویت بندی میباشد و اولویت انجام درخواست ها بر اساس تعرفه انتخابی مشتری میباشد.

ازخدمات شرکت ایفا نت بررسی واعلام طراحی سایت ارزان می باشد

هم اکنون طراحی سایت در اراک شرکت ایفانت  در خدمت شما می باشد

یک مدیر کارآمد میبایست در رابطه با عوامل مهم و تاثیرگذار در موفقیت یک کسب و ار آنلاین آگاهی های لازم را داشته باشد، عوامل مهم و تاثیر گذار در رابطه با موفقیت یک کسب و کار آنلاین را میتوان به چهار دسته عمده تقسیم بندی کرد که همه این دسته ها با یکدیگر مرتبط بوده و بهم وصل میباشند .در واقع این عوامل مانند یک زنجیر به یکدیگر متصل بوده و نمیتوان آنها را از هم جدا کرد یا یک عامل را فدای عاملی دیگر نمود. در ادامه به معرفی این عوامل میپردازیم


فناوری
میتوان گفت که فناوری پایه و اساس کسب و کار الکترونیکی را تشکیل میدهد و زمانی یک سازمان در عرصه رقابت و کسب و کار الکترونیکی موفق خواهد شد که زیرساخت فناوری خود را تقویت کند و از اساس فناوری که همان اینترنت است استفاده کند. رسیدن به موفقیت بدون داشتن زیرساخت ها و بستر مناسب فناوری ، تقریبا امری محال میباشد.

سرمایه
مدیر موفق در کسب و کار الکترونیکی کسی است که زیرساخت سرمایه ای سازمان را درک کند ، پول مورد نیاز استقرار کسب و کار با توجه به منابع سازمانی تامین و ایمنی لازم را برای سرمایه گذاری در کسب و کار ایجاد کند.






برای کسب اطلاعات  بیشتر درمورد طراحی یک سایت حرفه ای میتوانید به طراحی سایت در اراک  مراجعه کنید.

مدیریت سرمایه یکی از مهمترین مسائل برای رسیدن به موفقیت میباشد ، مدیری که در زمینه مدیریت سرمایه سازمان موفق نباشد قطعا نمیتواند باعث موفقیت و رسیدن به اهداف عالی سازمان بشود. نظارت بر روی سرمایه آنلاین بسیار مهم بوده و یک مدیر میبایست بر روی این مسئله بسیار حساس باشد.

رسانه
مدیر کسب و کار الکترونیک در بین رسانه ها باید دارای قدرت انتخاب باشد و با توجه به همگرایی در فناوری های ایجاد شده ، همگرایی رسانه ای ایجاد کند. استفاده از رسانه ها برای رسیدن به موفقیت میتواند بسیار مفید باشد ، اگر سازمان شما چهره ای محبوب در نزد رسانه ها نباشد ، ممکن است خریداران زیادی را از دست بدهید اما اگر بتوانید چهره ای مناسب در رسانه ها داشته باشید ، قطعا میتوانید خریداران زیادی را جذب کنید. امروزه در زمینه تجارت الکترونیک حتی میتوانید از خود سوال کنید که آیا از قدرت رسانه های اجتماعی آگاهید ؟ ، اگر این آگاهی را ندارید ، باید بدانید که یکی از بهترین مکان ها برای رسیدن به موفقیت را از دست داده اید...!

سیاست عمومی
مدیران ارشد سازمان ها برای آن که در عرصه کسب و کار الکترونیک موفق باشند ، باید به زیرساخت ها سیاست عمومی سازمان توجه داشته باشند یعنی باید قوانین رایج و همچنین صدمات و کمک های ناشی از تغییر قوانین و مقررات کسب و کار را درک کنند و به این نکته پی ببرند که اینترنت چگونه جامعه را تحت تاثیر قرار میدهد





هم اکنون طراحی سایت در اراک شرکت ایفانت  در خدمت شما می باشد


استان مرکزی

بزرگترین شهر و مرکز استان مرکزی شهر اراک می‌باشد. این استان به عنوان پایتخت صنعتی ایران شناخته می‌شود. در روزگار کهن این مکان عراق نام داشت که در زمان تسلط اعراب بر ایران عراق عجم نامیده می‌شد که شامل بسیاری از استانهای همجوار امروزی می‌شد

این استان از شمال به استان‌های البرز و قزوین، از غرب به استان همدان، از شمال شرقی به استان تهران از جنوب به استان‌های لرستان و اصفهان و از شرق به استان‌های قم و اصفهان محدود است.

این استان با مساحتی معادل ۲۹٬۵۳۰ کیلومتر مربع حدود ۱٬۸۲ درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده‌است. بر اساس آخرین تقسیمات کشوری، استان مرکزی دارای ۱۲ شهرستان، ۲۳ بخش، ۳۲ شهر، ۶۶ دهستان، ۱٬۳۹۴ آبادی دارای سکنه و ۴۶ آبادی خالی از سکنه‌است.

مرکز این استان شهر اراک است. شهرستانهای این استان عبارت‌اند از: اراک، محلات، ساوه، تفرش، خمین، فراهان، دلیجان، شازند، آشتیان، کمیجان، زرندیه و خنداب.

 

آب و هوای استان به علت وجود کوه‌های مرتفع، مجاورت با حاشیه مرکزی ایران، همجواری با بخشی از منطقه حوض سلطان، کویر میقان و حوزه آبریز دریاچه نمک و همچنین قرار گرفتن در محل تلاقی دو رشته کوه البرز و زاگرس، دارای آب و هوایی متنوع است. همچنین جهت و جریان وزش بادهای غربی ـ مدیترانه‌ای و اقیانوس اطلس، توده‌های هوای فشار زیاد اقیانوس هند و جریانهای سرد آسیای مرکزی شرایط اقلیمی استان را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

مهمترین انواع آب و هوای استان عبارتند از: آب و هوای نیمه بیابانی در مناطقی چون ساوه و زرندیه، آب و هوای معتدل کوهستانی همراه با زمستان سرد و تابستان معتدل، در شهرستان‌هایی مانند اراک، خمین، تفرش و محلات. آب و هوای سرد کوهستانی با زمستانی سرد و برفی و تابستانی خنک در محدوده‌های جغرافیایی شهرستان شازند.همچنین در بخش‌هایی از شهرستان فراهان مخصوصاً روستای کسرآصف مناظری زیبا دارند که انسان را به یاد جنگل‌های شمالی ایران می‌اندازد

هم اکنون طراحی سایت در اراک شرکت ایفانت  در خدمت شما می باشد

فرشتهماه
0 نظر

تبدیل تلفن ‌همراه به نمایشگر ضربان قلب!

 مبدل کرد موبایل به صفحه نمایش ضربان قلب!

تولید صفحه نمایش دقیق ضربان قلب بر روی گوشی لمسی

 
نمایشگر تازه کوانتومی ضربان قلب

دانشمندان سرزمیناسپانیا برای‌ اولین ‌بار با میکس فناوری نقاط کوانتومی و صفحات

 گرافن موفق به ساخت نمایشگر دقیق ضربان قلب بر روی گوشی اندرویدی شدند.

محققان موسسه تحقیقات نوری ICFO در اسپانیا با ترکیب فناوری نقاط کوانتومی و صفحات گرافن موفق به ساخت اولین نسل مدارهای دو بعدی با عملکرد تشخیص نوری شدند.

پژوهشگران در اولین گام مفهوم مدارهای فوتونیک یکپارچه را معرفی کردند که هدف نهایی از این مطالعه کاربردی ساختن تجهیزات بزرگ‌ پزشکی و کاهش اندازه آنها است.

 

محققان در مورد عملکرد نمایشگر جدید کوانتومی ضربان قلب عنوان کردند: هنگامی که کاربر انگشت خود را روی صفحه نمایش مجهز به آشکارساز فوتونیک قرار می‌دهد با تغییرات انجام شده در صفحه نمایش نرخ ضربان قلب و میزان خون‌رسانی آن به سیگنال تبدیل شده و بر روی نمایشگر تلفن‌ همراه نمایش داده می‌شود.


به کمک فناوری جدید تشخیص ضربان قلب می‌توان تلفن‌های همراه هوشمند را به یک نمایشگر دقیق و حساس تشخیص سلامت تبدیل کرد. همچنین در صورت تولید نرم‌افزار تشخیص سیگنال‌های عصبی قلب می‌توان از وضعیت سلامت قلب‌ و عروق بیماران به سرعت آگاه شد و تمهیدات لازم را با سرعت بیشتری انجام داد.


فرشتهماه