fereshtemah

fereshtemah

fereshtemah

fereshtemah

آموزش سیسکو :سیکل های آموزش سیسکو و CCNA , CCNP , CCIE

آموزش سیسکو :سیکل های یاددهی سیسکو  و CCNA , CCNP , CCIE

سیکل های آموزش cisco :

در این نوشته تلاش میگردد همه ی  پریود ها و گواهینامه ها سیسکو معرفی شده و فراگیره ها ، کتب و فیلم های بی هزینه ای جهت دانلود شما دوستان آورده می شود.

آموزش سیسکو و درکل دوره های آموزشی کمپانی سیسکو، عموما به راه اندازی شبکه های کامپیوتری در بستر  آموزش سیسکو سخت افزاری می پردازند.

با توجه به اینکه شرکت سیسکو در زمینه فروش روتر و سوییچ درصد زیادی از سهم بازار را به خود اختصاص داده است گرایش به استفاده از این محصولات در شرکت ها و سازمانها روز به روز در حال افزایش است.

همچنین با توجه به فراگیر شدن آموزش های این دوره ها که با توجه به سرفصل ها و کتاب های ارائه شده از طرف سیسکو، اهمیت فراگیری آن بر کسی پوشیده نیست.

کندو با توجه به  آموزش سیسکو سابقه طولانی در زمینه آموزش این دوره ها و همچنین با داشتن اساتیدی مجرب و نخبه در زمینه آموزش سیسکو، برگزار کننده 10 مدرک از سری مدارک شرکت سیسکو می باشد

که در این زمنیه در بین آموزشگاههای دیگر پیشرو و بی رقیب است.

آموزش سیسکو باتوجه به ماهیتشان نیازمند استفاده از تجهیزات خاصی است که در محیط آموزشگاه فراهم گردیده و دانشجویان می توانند به صورت کاملا رایگان از این امکانات استفاده نمایند.

روال استاندارد اخذ مدارک سیسکو به این ترتیب است که: ابتدا با داشتن دانشی در حد  Network+ می توان در دوره CCNA Routing & Switching شرکت نموده

و برای اخذ مدرک بین المللی آن در تست سنتر های شرکت VUE که در سراسر دنیا نمایندگی دارد این آزمون را شرکت نموده و در صورت قبولی مدرک آن به نام شما صادر خواهد شد.

 آموزش سیسکو بعد از این مرحله متقاضی می تواند در همان رشته Routing & Switching ادامه دهد یا در رشته های دیگر شرکت نماید.

معمولا علاقه مندان پس از گذراندن دوره CCNA دوره های آموزشی CCNP را انتخاب نموده و می گذرانند و در انتها به مطالعه دوره CCIE می پردازند.