fereshtemah

fereshtemah

fereshtemah

fereshtemah

وسایل دکوری زیبا در طراحی اتاق خواب

عنوان: استفاده بسیار زیبا از فنگ شویی در اتاق خواب

این مقاله درمورد دکوراسیون داخلی می باشد.

با استفاده از وسایل دکوری زیبا در طراحی اتاق خواب میتوان طراحی دکوراسیون داخلی منزل را بسیار زیبا و منحصربفرد کرد و از این وسایل دکوری برای تزیین هرچه زیباتر اتاق خواب بهره گرفت.

تا به حال به این قضیه فکر کرده اید که جای چه وسیله هایی در اتاق خواب شما کم است؟ یا این که با چه وسیله های ساده ای می توانید اتاق خواب خودتان را تزیین کنید؟ خب امروز در این مطلب می خواهیم به همین قضیه بپردازیم. می خواهیم ببینیم که چه وسیله هایی وجود دارند که جایشان در اتاق خواب شما خالی است. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تلویزیون می تواند عنصر گم شده دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما باشد، البته این وسیله بهتر است در اتاق خواب مستر مورد استفاده قرار بگیرد و فکر این که این عنصر را در اتاق کودک قرار دهید را از سر بیرون کنید.


اگر فعالیت‌های کاری شما به گونه‌ای است که مجبورید یا ترجیح می‌دهید تمام یا بخشی از آن را در منزل انجام دهید، بدترین انتخاب شما برای کار کردن اتاق خواب است.
این در حالی است که در بسیاری از خانه‌ها میز کار یا میز تحریر در اتاق خواب قرار می‌گیرد که در این حالت استرس‌های زیادی را در زمان خواب به شما تحمیل می‌کند. همچنین در هنگام کار کردن هم به دلیل اینکه فعالیت در فضایی انجام می‌شود که معمولا در آن استراحت می‌کنید نمی‌توانید تمرکز کافی را بر کارتان به دست آورید و معمولا دچار خواب آلودگی می‌شوید.

گل و گلدان در صورتی که در اندازه، تعداد و انواع مناسب اتاق خواب در این فضا مورد استفاده قرار بگیرند می‌توانند در ایجاد فضایی مطبوع و آرامش بخش کمک کنند. البته نباید تعداد و حجم گیاهان در اتاق خواب خیلی زیاد و پرحجم باشد. گلدان‌های کوچک با گل‌های کم حجم انتخاب مناسبی برای اتاق خواب هستند. از طرف دیگر در صورتی که از اسانس‌های معطر برای ایجاد فضایی مطبوع در اتاق خوابتان استفاده می‌کنید دقت کنید که حتما از رایحه‌های ملایم و خنک استفاده کنید، به این خاطر که رایحه‌های تند و گرم ممکن است عملکرد معکوس داشته باشند و باعث اختلال در خواب و سردرد شوند. مخصوصا در افرادی که سردردهای میگرنی دارند استفاده از رایحه‌های تند در اتاق خواب به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.
 
یک نیم ست شیک و زیبا می تواند دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما را از یک نواختی نجات دهد و به آن هیجان و زیبایی و چهره ای نو ببخشد. تصمیم با خود شما است که این نیم ست ها چه سبکی باشند. از مبلمان های راحتی باشند یا سبکی دیگر داشته باشند.

در این مقاله درمورد دکوراسیون اتاق خواب کودک هم مطالب خواندنی وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.