fereshtemah

fereshtemah

fereshtemah

fereshtemah

کد نویسی تارنمای اینترنتی ریسپانسیو برای تلفن های همراه بخش 1

طراحی سامانه responsive برای تلفن های همراه قسمت 1

اگر بهینه سازی ساختار سایت به عنوان یک جزء از هسته اصلی استراتژی های شما برای بازاریابی آنلاین میباشد ، طراحی یک وب سایت که قابل روئیت در موبایل باشد بسیار پسندیده میباشد . امروزه میزان فروش تلفن های همراه نسبت به فروش کامپیوترهای خانگی و یا لپ تاپ ها افزایش یافته است همچنین در سال 2014 میزان اتصال به اینترنت توسط تلفن های همراه نسبت به سال های گذشته بسیار افزایش یافته است.

به همین دلیل داشتن پایگاه اینترنتی که به طور کامل و بی هیچ گونه عیب و نقصی در موبایل قابل دیدن باشد بسیار کار پسندیده ای میباشد . اصلا تعجب نکنید اگر به زودی تعداد بازدید از پایگاه اینترنتی شما از طریق تلفن های همراه برابر با تعداد بازدیدهای وب سایتتان از طریق سیستم های شخصی بود و یا حتی ممکن است به زودی میزان استفاده از اینترنت از طریق تلفن همراه حتی نسبت به میزان استفاده از اینترنت از طریق سیستم های شخصی بیشتر شود .

تحقیقات نشان دهنده این میباشد که چیزی در حدود 67 درصد از کاربرانی که از طریق موبایل به اینترنت متصل میشوند علاقه زیادی به خرید از این طریق نشان میدهند به همین علت شرکت هایی که همواره رفتاری عاقلانه و منطقی در مقابله با علایق بازدیدکنندگان دارند از مدتی قبل اقدام به تغییراتی در سایت خود به جهت نمایش بی عیب و ایراد در تلفن های همراه داشته و به دنبال ساخت وب سایتی میباشند که در هنگام نمایش در موبایل هیچ فرقی نسبت به نمایش در کامپیوترهای خانگی نداشته باشد. بدین ترتیب میتوانیم به بازاریابی اینترنتیتجارت خود نیز ، کمک فراوانی کنیم ، همچنین میتوانیم در بحث اعتماد سازی نیز موفق تر شویم .

استفاده از طراحی سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.