fereshtemah

fereshtemah

fereshtemah

fereshtemah

متد های تشکیل مطلب جدید بخش 2

این محتوای بدست مرکز ساخت سایت تهیه گردیده است.


روش های ایجاد نوشته جدید قسمت 2 

نوشتن مقالات نو یا ترجمه شده
اگر فکر خود را از کپی کردن نوشته تهیه شده توسط دیگران دور کرده و به فکر تشکیل نوشته جدید باشید ، میتوانید از طریق ترجمه متون روز دنیا به زبان انگلیسی یا ... ، نقد و بررسی آرا مربوط به مطالب موجود در اینترنت ، خواندن مقالات وب سایت های دگیر و بازنویسی آنها به همراه درست کردن خطاهای فنی و نوشتاری احتمالی ،و ساخت متن هاینو و جنجالی در زمینه کاریتان شروع به تولید مطلب جدید کرده و گوگل را وادار به امتیازدهی به متون نوشته شده توسط خودتان نمائید.

انجام مصاحبه های حرفه ای
مصاحبه یکی از موضوعات مورد علاقه کاربران می باشد و تجربه ها نشان داده است که اکثر اوغات از گفتگوها استقبال زیادی می شود. گفتگو با اشخاص موفق میتواند یکی از راه های نوشتن متن نو باشد. میتوانید مصاحبه های خود را به دوراه انجام دهید :

گفتگو های صوتی یا ویدئویی
مصاحبه های نوشتاری ( با کمک گرفتن از نرم افزارهایی مانند یاهوو مسنجر ، ایمیل و ... )
در ایران گفتگو های ویدئویی از علاقه مندان زیادتری برخودار است به همین دلیل میتوانید با نمایش مصاحبه های ویدئوی مخاطبان زیادی را به وب سایت خود علاقه مند کنید و آنها را تبدیل به مخاطبان دائمی خود کنید. وب سایت اشتراک ویدئو آپارات با رتبه 19 ایران یکی از پربازدید کننده ترین سایت های فارسی میباشد و نشان گر رشد ویدیو در اینترنت ایران می باشد. بد نیست بدانید لینک هایی که از شبکه های اشتراک ویدیو مثل یوتوب یا آپارت به وب سایت شما می آید بسیار با ارزش بوده و کمک شایانی به بالا رفتن اعتبار یک وب سایت نزد گوگل می کند. برای ساخت ویدئو میتوانید از دو راه بکار ببرید :
استفاده از دوربین و ضبط تصاویر


این مقاله توسط مرکز قیمت طراحی سایت تهیه گردیده است.

کلمات کلیدی : طراحی سایت , قیمت طراحی سایت , ساخت سایت

منبع: روش های ایجاد محتوای جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.